Startbijeenkomst Project

door Hugo op  in Website

Voorkomen van radicalisering bij Afrikaanse jongeren in Antwerpen.

Op Zaterdag 31 maart jl. organiseerde de Somalische Vereniging Culturele Integratie Antwerpen haar startbijeenkomst voor het bovengenoemd project. De bijeenkomst werd gehouden in het Oude Badhuis in Antwerpen

De inloop van de bijeenkomst was om 14.00 uur en het programma van de bijeenkomst zou om 15.00 uur beginnen. Echter tot onze teleurstelling waren toen nog maar een handje vol mensen aanwezig. De meeste kwamen uiteindelijk tegen 16.00 uur en konden wij met een groep van 70 aanwezigen: mannen, vrouwen, jonge  en een paar kinderen,  beginnen aan het programma. Tevens waren aanwezig de heer Hakim ElOualkadi beleidsmedewerker bij de Stad Antwerpen en de heer Gulmez Kemal  van de Cel Diversiteit Lokale politie Antwerpen cel radicalisering. Eveneens waren aanwezig de heren Tarig, Helamow  van de Ethiopische en Soedanese Vereniging Antwerpen.